tisdag 15 februari 2011

frank gör det igen.


Jag har bloggat om FantasticFrank tidigare (här & här); De har en otrolig förmåga att fånga känslan i ett 
hem, och lyfta fram det allra innersta i material och detaljer, trots att det är ett tydligt renoveringsobjekt. 
Deras styling är magisk!!

I've blogged about FantasticFrank before (here & here); They have an incredible ability to capture the 
essence and beauty of a home, even though it's clearly and restoration object. Their styling is magic!!

4 kommentarer:

  1. De är duktiga på Fantastic Frank, och skönt att se ett orenoverat objekt för en gångs skull... det sätter igång fantasin!

    SvaraRadera
  2. Åh, fint! Fantastic Frank har jag missat helt! Och din blogg, hittade dig via The Seventy Tree! :)

    SvaraRadera
  3. anna; javisst är de duktiga, jag håller verkligen med dig, fantasin kör igång!!

    doyoufancythis; va roligt att du hittade hit, Välkommen! Nu ska jag besöka din blogg ;)

    SvaraRadera
  4. So beautifull pictures:) Thank you for sharing again!

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!