söndag 4 september 2011

thank you antony.


Tack alla för de fantastiskt fina grattis-hälsningarna igår. Jag blev sååå glad! Vi hade en fantastisk dag i Köpenhamn.. På kvällen 
var vi på en konsert med Antony & the Johnsons och Danmarks kammarorkester i DR's koncerthus. Den var heeelt magisk! Jag 
var inte så himlans förtjust i Antony innan faktiskt, men hela stämningen, lokalen, ljussättningen.. Helt otroligt!! Vilken kväll!

Thank you all for your sweet congratulations yesterday. It made me sooo happy! We had an amazing day in Copenhagen 
and went to a concert with Antony & the Johnsons and the Danish national chamber orchestra at the DR concerthall
It was magical! I wasn't that font of Antony before, but the spitit, the concerthall, the lighting.. Amaazing!! What a night!

video via vimeo

2 kommentarer:

  1. Vad härligt det låter! Kul att ni hade det bra. Och så att du jobbar på Spirit! Minsann :) Då ska jag hålla utkik efter dig när jag är inne. Tur att jag inte jobbar där... jag hade nog aldrig fått någon lön i så fall. Där är ju såååå mycket fint!!

    SvaraRadera
  2. Haha, ja du får komma fram och presentera dig eller fråga efter mig om du är där.. Jag är den enda tjejen med en kortklippt frisyr (mörkt hår)..

    Och ja.. det är lätt att handla lite för mkt ;)

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!