onsdag 2 november 2011

garden shed of my dreams.


Jag har redan planerat in ett växthus från Hasselforsgarden i vårt framtida hus.. Denna helt underbara version är gjord av 
skaparna själva; Arkitekten Ville Hara & Designern Linda Bergroth från Hel Yes. En vacker dag så finns detta hemma hos mig...

I've already planned for a greenhouse from Hasselforsgarden in our future house.. This absolutely stunning version is made by the designers themselves; the Architect Ville Hara & the Designer Linda Bergroth from Hel Yes. One beautiful day this will be mine...

via dezeenphoto by arsi ikäheimonen

7 kommentarer:

  1. Ja, växthus är fint - drömmer om ett som är så stort att jag kan rymma ett bord och en stol för morgonkaffet. :-)

    Haha - ja du, du kan ju konstatera att du inspirerar när håret ryker pga dina inlägg! :-D

    SvaraRadera
  2. sublime... I love... and dream being there once in spring
    !!

    SvaraRadera
  3. Wow, wow, wow! Gorgeous, I wish I was snuggled up in there now x

    SvaraRadera
  4. oh myyyyyyyyyy! jag vill ha! kan det bli mysigare än sådär!

    SvaraRadera
  5. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera
  6. Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.

    SvaraRadera

Tack fina du, för ditt besök på min blogg! / Thank you sweetie, for visiting my blogg!